torsdag 27 september 2012

Bokmässe-melankoli (Va? Jag? Bitter? Inte alls!)



Det är inte ofta jag ångrar att jag tog mitt pick och pack och lämnade Göteborg för ett antal år sedan. Tror egentligen bara att melankolin brukar sätta in i slutet av september...

Nej just det. Ingen möjlighet att åka på Bokmässan i år heller! Fötterna fastmurade i den skånska leran. I rent trots har jag knappt ens tittat i programmet. Men för dem av Bokboxens läsare som likt mig inte heller har möjlighet att besöka årets i särklass roligaste bokbegivenhet har Johan lovat rapportera om allt som är värt att veta.

Och för er som har turen att vara där, missa inte:

Ett glas bubbel högst upp i Gothia Towers
Spana in författare i baren på Park Avenue
Gläntas och Filmfestivalens stora Bokmässefest

Och missa såklart inte heller alla de där roliga programpunkterna som jag är för bitter för att ha tagit reda på vilka de är.

Susanna Mattsson
Bokia Killbergs Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar