söndag 21 oktober 2012

En alldeles egen ponny


 Fredrik Backman var alltså hos oss på Killbergs i Helsingborg i torsdags och pratade och signerade böcker. Det var mycket lyckat, tyckte i alla fall vi. Vi hoppas och tror att även Fredrik och alla besökarna tyckte det. Tanken var nu att jag skulle lägga upp bilder från eventet här, men en kombination av ny telefon och dålig kunskap (läs tålamod) om hur man för över de **** bilderna från telefon till dator gör att det just nu inte blir några bilder!

Jo en, för den tog jag med min gamla kamera när jag kom hem. Så här ser alltså Fredriks berömda ponnys ut:





Mitt namn och ponnyn är ju solklara, däremellan tror jag det ska stå ”Fredrik Backman”, fast med tanke på att han då varit hos oss över två timmar och förmodligen började bli hungrig skulle det kunna stå ”Burger King” också…


Odette Gross
Bokia Killbergs Helsingborg

1 kommentar:

  1. Åh, fredrik backman! Han har verkligen blibit en favorit hos mig! :) Hoppas att han tar sig till Kalmar någon gång.

    SvaraRadera