tisdag 31 mars 2015

Det som hände i källaren...

Spökdrottning.
Saxat från Rebecka Åhlunds Facebooksida för bara en liten stund sedan:

"nu ska jag berätta vad min nästa spökhistoria heter. Håll i er: "Det som hände i källaren". Den kommer i höst. Var vänliga infoga glada tillrop nedan för jag skrämmer som vanligt skiten ur mig själv i fullt dagsljus."

Ooooiiiihhhh! Peppen! Titeln! Jag och hela mellanstadiemaffian längtar efter att få skiten skrämd ur oss i höst. Heja Rebecka!

Här och här kan ni läsa vad jag tyckte om hennes tidigare spökböcker (jag trycker dem i händerna på alla ryssugna ungar som kommer in i butiken).
Rebecka har gästbloggat hos oss. Läs hennes inlägg här.

Glada tillrop härmed infogade, Rebecka.

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar